Prezentare
Tractorul agricol TAG 952.3 îmbină experiența celor 60 de ani de activitate a companiei IRUM cu tehnologia de încredere BELARUS, rezultatul fiind un utilaj robust, fiabil și usor de întreținut. Acesta poate fi folosit cu diverse masini si utilaje specializate, purtate, semipurtate sau tractate poate executa o gama larga de lucrari în: agricultură, silvicultură și transporturi.
Motorul de pe TAG 952.3 este o unitate BELARUS D-245.5S2 de 95 CP, diesel, în 4 cilindri, cu turbosuflantă, injecție directă și răcire cu apă, iar norma de poluare este Tier II. Conceput pentru fiabilitate, putere și costuri minime de întreținere, motorul dispune de injecție directă Motorpal, asigurând eficiență și un consum redus de carburant. Utilajul se încadrează în clasa de tractiune 1.4 și dispune de transmisie integrala 4×4, directie hidrostatica și sistem de frânare cu discuri multiple. Instalația hidraulică a utilajului funcționează cu control automat de forță si poziție, iar elementul principal (cu ridicare hidraulică) asigură o poziționare combinată. De asemenea, mecanismul de suspendare de pe TAG 952.3 este un sistem în 3 puncte, de categoria II. Față de fratele mai mic (920.4), utilajul TAG 952.3 oferă mai multă putere, precum și cel mai bun raport calitate/preț.
Conceput în primul rând pentru a asigura operatorului condiții optime de siguranță și comfort, cabina utilajului corespunde normelor OECD și este dotat cu instalație de încălzire și ventilație cu sistem de filtrare a aerului, geamuri laterale și spate rabatabile, precum și un scaun pneumatic Grammer. De asemenea, utilajul dispune de proiectorare de lucru față/spate pentru condiții optime de lucru și pe timp de noapte.
TAG 952.3 de la IRUM este un tractor agricol agil și capabil, caracterizându-se prin costuri minime de întreținere, și care poate executa o gamă variată de lucrări în funcție de necesitățile clientului.
Oferim consultanta pentru accesarea fondurilor europene.
Detalii tehnice
Caracteristici Tehnice |
Model |
IRUM TAG 952.3 |
Motor |
Diesel MMZ, 4 cilindri cu turbosuflantă, injecție directă |
Capacitate cilindrică |
4 750 cm 3 |
Puterea motorului |
95 CP ( 70 kW ) |
Cuplu maxim |
451 Nm |
|
Factor backup cuplu |
25% |
|
Turație nominală |
1 800 rot / min |
Consum de combustibil la capacitatea maximă |
220 g / kW / h |
Tip răcire |
Cu lichid |
Pompă de injecție |
Tip în linie, MOTORPAL |
Normă de poluare |
Tier II |
Transmisie |
Ambreiaj |
Uscat, monodisc |
Cutie de viteze |
Mecanică cu sincroane, cu 14 viteze de mers înainte și 4 de mers înapoi |
Viteză de lucru |
înainte 2,78 – 39,9 km/h; înapoi 5,85 – 13, 18 km/h |
Priză de putere |
Independentă cu 2 turații, 540 și 1000 rot/min |
Sistem de rulare |
Tracțiune |
4 x 4 |
Carlig remorcare |
Da |
Cauciucuri |
față 360/70 R 24; spate 18,4 R 34 |
Frână de serviciu |
uscată cu discuri, acționare mecanică |
Frână de parcare |
uscată cu discuri, acționare mecanică |
Caracteristici de masă |
Masă proprie |
4 300 kg |
Capacitate de ridicare |
3 200 kg |
Rezervor combustibil |
135 l |
Caracteristici dimensionale |
Lațime |
1 970 mm |
Lungime |
4 400 mm |
Înălțime |
2 850 mm |
Ampatament |
2 450 mm |
Ecartament axă față |
1 420 – 1 970 mm |
Ecartament axă spate |
1 500 – 2 100 mm |
Gardă la sol |
645 mm |
Caracteristici funcționale |
Direcție |
Hidrostatică |
Instalație electrică |
12 V, cu faruri în mască, instalație de semnalizare, tablou de bord cu turometru și contor de ore electronic, 2 baterii 12 V, 88 Ah, demaror 4 kW la 24 V, alternator 700 W |
Mecanism de suspendare |
În trei puncte, categoria II |
Instalație pneumatică și hidraulică auxiliară |
Da |
Compresor aer |
Da |
Apărători de noroi |
la roțile față / spate |
Contragreutăți față |
440 kg |
Sistemul hidraulic |
Tip |
cu mecanism hidraulic cu un cilindru de ridicare, control automat de forță și poziție |
Debit pompă |
45 l / min |
Cabină |
corespunde normelor OECD, cu instalație de încălzire și ventilație, cu sistem de filtrare a aerului, tavan, geamuri laterale și spate rabatabile, bord modern, proiectoare de lucru față / spate, scaun confortabil GRAMMER. |